Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28 juni 2006, 20:19
Nathan Nathan is offline
Lid
Voornaam: Nathan
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 17 maart 2005
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 33
Flikkerend scherm na soft reset

Na een tijdje afwezigheid hier. In die tijd veel plezier gehad van mijn tungsten T die nog steeds een goed scherm heeft .

Wou ik iets meer met mijn palm ik heb een motorola V 525 waarmee je dus met je palm zou moeten kunnen bellen. Ik heb alles gedaan via de phone link.
En na een druk op de soft reset buttun flikkerd mijn scherm en gaat mijn palm om de seconde uit.
Als ik op de uit knop druk terwijl de stylus op de reset buttond drukt krijg ik wel het scherm voor een hard rest volgens mij.

Dit is wat er staat:

Erase all data?
YES = "up" button
NO = any other button

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn. De phone link setup ging trouwens wel goed maar ik kon daarna niet 'dailen' dus ik dacht aan een soft reset .

Alvast bedankt.

Inmiddels is de hard reset uitgevoerd en werkt de palm weer. De reset knop hing blijkbaar vast. Omdat ik voor de hardreset alleen de uittoets in hoefde te houden lijk me dat er iets niet helemaal lekker is.

Dan heb ik nog een vraag de dailer werkt naar mijn idee niet. Ik kan wel een nummer draaien hij maakt contact met de telefoon maar als de telefoon word opgenomen doet mijn palm niks meer en loopt alles via mij telefoon. Heb ik het nu erg verkeerd begrepen want ik dacht dat je zo kon bellen met je palm en je, je telefoon dus in je broekzak kon houden.

En de connectie test doorstaat hij wel maar smsen lukt niet.

Laatst gewijzigd door Nathan; 28 juni 2006 om 21:53.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 juni 2006, 07:22
Pavla Pavla is offline
Senior lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 28 februari 2005
Berichten: 84
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nathan
Dan heb ik nog een vraag de dailer werkt naar mijn idee niet. Ik kan wel een nummer draaien hij maakt contact met de telefoon maar als de telefoon word opgenomen doet mijn palm niks meer en loopt alles via mij telefoon. Heb ik het nu erg verkeerd begrepen want ik dacht dat je zo kon bellen met je palm en je, je telefoon dus in je broekzak kon houden.
Dialer is, helaas, alleen bedoeld om het nummer te draaien, de rest, het gesprek enz. gebeurt op de telefoon. De functie is gemaakt zodat je maar één telefoonboek nodig hebt, die op je palm, en daarmee alle nummers belt.

Wat je resetproblemen betreft, daar kan ik niet veel over zeggen, een ander op dit forum misschien?
__________________
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 juni 2006, 19:39
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Ik heb je thread verplaatst naar het softwareforum.

Citaat:
Inmiddels is de hard reset uitgevoerd en werkt de palm weer. De reset knop hing blijkbaar vast. Omdat ik voor de hardreset alleen de uittoets in hoefde te houden lijk me dat er iets niet helemaal lekker is.
Het kan ook zijn dat je palm automatisch gereset werd, sommige programma's doen dat.
Als je dan de aan/uit-toets inhoudt kun je ook een hard reset uitvoeren.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023