Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07 september 2001, 15:16
keescapone
Guest
 
Berichten: n/a
Talking Super Aankoop !!!!!!!!!

Hallo Mede Palm gebruikers,

Ik heb net een Bluetooth snap-on(Blue5)van TDK systems gekocht voor mijn Vx bij de Belcompany...Helemaal top,top,top,top.

De Ericsson T39m heeft ook Bluetooth dus nu ben ik echt klaar....Het blijkt dat Belcompany de enige in Nederland is die dit ding verkoopt....


Gr Kees Capone
  #2  
Oud 07 september 2001, 16:45
monkel
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Super Aankoop !!!!!!!!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keescapone
Hallo Mede Palm gebruikers,

Ik heb net een Bluetooth snap-on(Blue5)van TDK systems gekocht voor mijn Vx bij de Belcompany...Helemaal top,top,top,top.

De Ericsson T39m heeft ook Bluetooth dus nu ben ik echt klaar....Het blijkt dat Belcompany de enige in Nederland is die dit ding verkoopt....


Gr Kees Capone
no flame intended:

is investeren in blauwtand niet een beetje investeren in een achterhaalde techniek?
lijkt mij dat draadloos netwerken meer toekomst heeft

correct me if I'm wrong
  #3  
Oud 07 september 2001, 17:58
fjodor's schermafbeelding
fjodor fjodor is offline
Vriend v/d Palmclub
Voornaam: Fjodor
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Enschede
Berichten: 876
Stuur een bericht via MSN naar fjodor
Wireless LAN (WLAN) en Bluetooth zijn niet 1-2-3 met elkaar te vergelijken...

Bluetooth is eigenlijk een vervanging voor alles waar we nu draadjes of infrarood voor gebruiken; koppelen van diverse apparaten. Als koppeling met een GSM toestel is het denk ik heel erg goed, nog beter wordt het als Bluetooth in handhelds, mobile telefoons, printers enz. ingebouwd is.

Wireless LAN maakt van de Palm een zelfstandige netwerk-computer, net zoals je nu een PC in een netwerk hebt. WLAN biedt een hogere snelheid, echter ten koste van de stroomvoorziening. WLAN zal waarschijnlijk nooit een hoge dekkingsgraad bereiken, maar zich beperken tot (de directe omgeving) van huizen en kantoren.

Er is natuurlijk overlap qua functionaliteit. Maar beide functioneren denk ik prima in hun eigen 'omgeving'.

Ik ga denk ik de WLAN module van Intel (Xircom) kopen, omdat we bij ons op de gehele campus WLAN dekking krijgen (nu al in/rond drie gebouwen) en ook om thuis te gebruiken.

Meer over de WLAN module van Intel: http://www.xircom.com/cda/page/0,129...1-1730,00.html
  #4  
Oud 12 september 2001, 22:37
Kingpin's schermafbeelding
Kingpin Kingpin is offline
Forumbikkel
Voornaam: Eric
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 10 april 2001
Locatie: Breda
Berichten: 118
Ben benieuwd of Bluetooth het wel gaat redden in de toekomst. Ik ben bang van niet.
  #5  
Oud 12 september 2001, 22:54
FrUitSkI
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fjodor
Wireless LAN (WLAN) en Bluetooth zijn niet 1-2-3 met elkaar te vergelijken...

Bluetooth is eigenlijk een vervanging voor alles waar we nu draadjes of infrarood voor gebruiken; koppelen van diverse apparaten. Als koppeling met een GSM toestel is het denk ik heel erg goed, nog beter wordt het als Bluetooth in handhelds, mobile telefoons, printers enz. ingebouwd is.

Wireless LAN maakt van de Palm een zelfstandige netwerk-computer, net zoals je nu een PC in een netwerk hebt. WLAN biedt een hogere snelheid, echter ten koste van de stroomvoorziening. WLAN zal waarschijnlijk nooit een hoge dekkingsgraad bereiken, maar zich beperken tot (de directe omgeving) van huizen en kantoren.

Er is natuurlijk overlap qua functionaliteit. Maar beide functioneren denk ik prima in hun eigen 'omgeving'.

Ik ga denk ik de WLAN module van Intel (Xircom) kopen, omdat we bij ons op de gehele campus WLAN dekking krijgen (nu al in/rond drie gebouwen) en ook om thuis te gebruiken.

Meer over de WLAN module van Intel: http://www.xircom.com/cda/page/0,129...1-1730,00.html
fjodor...
mijn complimenten, ik had het niet beter kunnen zeggen.

vraagje alleen nog, hoe is de software ondersteuning bv betreffende SMS, mail naar palm ed

reviewtje?
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023