Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14 maart 2001, 10:12
DTJ
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

Hallo allemaal!

Ik wilde een thread starten over de beste hacks. Ik merk dat er toch steeds hacks bij komen die ik eigenlijk te laat vind of waar ik het bestaan niet vanaf wist.

Mijn hacks (ik gebruik X-master (Freeware)):

1) Afterburner, mijn IIIe loopt nu standaard op 20MHz, vind ik wel zo soepel gaan. (Shareware)

2) BatteryLevel, kun je naast het icoontje van de battery level indicator een percentage of voltage van je batterij zetten. Corrigeert ook voor NiMH accu's. (Freeware)

3) Clock Pop, druk op je datebook en je krijgt de tijd te zien. (Freeware)

4) EasyLaunch, ik hotsync tegenwoordig vrijwel altijd via IR. Deze actie heb ik aan mijn calc button toegewezen, echter nu kan ik niet zo snel meer mijn Handmemo gebruiken, met deze hack kun je een bepaalde penstreek toewijzen aan een bepaalde applicatie. (Freeware)

5) Lighthack, inverteert het beeld - is wel handig bij het gebruik van je backlight. Resulteert in oplichtende letters ipv een oplichtende achtergrond. (Shareware)

Iemand anders nog goede hacks??

regards,
DTJ

Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023