Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12 december 2003, 18:19
ben
Guest
 
Berichten: n/a
Foutmelding hotsync/ bluetooth verbinding

Weet niet precies wat ik heb veranderd, hotsync werkte eerst vlekkeloos (nu dus niet meer!, palm tungsten T in de cradle, knop om te hotsyncen indrukken, vrijwel direct daarna het volgende bericht op de palm; HotSync Problem
x HotSync operation was interrupted. Some of your data was NOT backed up. For details tap HotSync Log on the HotSync screen.
HotSync Log
HotSync operation was terminated.
Some of your data was NOT backed up.

An application on the PC failed to respond to a confirmation query. This application may need to be restarted.

Heb al een paar keer de software van de pc verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar probleem is nog niet opgelost, ook het soft resetten van de palm levert niets op (heeft er ook niets mee te maken waarschijnlijk?).


Hieronder volgt de tekst van 'View Log'onder het hotsync symbool op de desktop.
HotSync Error:
An application failed to respond to a
HotSync notification. Please check the Palm Desktop for details. (8009)
HotSync operation complete 12/12/03 06:57:27


2e Vraag; Heb een Nokia 6310i, wat is het wachtwoord van de palm waarom gevraagt wordt door de Nokia op een gegeven moment, heb al een paar dingen geprobeerd maar er verschijnen ook alleen asterisken.

Heb al gezocht naar antwoorden op dmv de zoekopdracht maar kom er niet uit. Alle hulp wordt op prijs gesteld.
Groeten,

ben
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 december 2003, 22:20
Kees Kees is offline
Forumbikkel
Voornaam: Kees
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 02 december 2000
Locatie: Utrecht
Berichten: 155
Is je bluetooth verbinding wel operationeel? Wordt die goed opgebouwd op het moment dat je gaat hotsyncen?

Verbinding met je nokia: Ik neem aan dat het hier om een door jou zelf bedachte code gaat voor de trusted bluetooth verbinding. Die heb je moeten opgeven op het moment dat je de eerste keer een verbinding tot stand bracht.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 december 2003, 05:02
ben
Guest
 
Berichten: n/a
Ja bluetooth verbinding is zeker operationeel want op het moment dat de Nokia om een wachtwoord vraagt is er verbinding, die echter wordt verbroken eerst door palm op het moment dat het te lang duurd om het ww. in te vullen op de Nokia van de palm (wat ik dus niet heb), op de Nokia verschijnt nl eerst de vraag of ik 'paarvorming met 'ben's palm' wil en vervolgens de vraag 'voer het wachtwoord in'.Daarvoor heb ik al de ID van de Nokia op de Palm ingetoetst waar om werd gevraagd voor ik verder kon (trusted devices). Die ID bleek een nummer onder de batterij in de Nokia te zijn. Is dus zeker geen zelfbedachte code.

Voor wat betreft de HotSync verbinding met mijn desktop, dat is een verhaal los van het bluetooth gebeuren. Zoals ik al zei, ik kon eerst wel hotsyncen en nu dus niet meer, met de volgende foutmelding in het hotsync log op de desktop.

HotSync operation started 12/12/03 18:51:09
HotSync Error:
An application failed to respond to a
HotSync notification. Please check the Palm Desktop for details. (8009)
HotSync operation complete 12/12/03 18:51:09
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 december 2003, 15:42
bronberg
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Ik heb net 3 dagen de T3 binnen (mijn eerste Palm) en heb ditzelfde probleem gehad.
Ik heb bij mijn Pacherd Bell PC een TFT-scherm met in de voet 4 extra USB-aansluitingen. In eerste instantie was daar de cradle op aangesloten.
Na diverse malen dezelfde fout gekregen te hebben heb ik de cradle rechtstreeks op een usb-poort van de PC aangesloten en alles werkt normaal.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023