Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10 juni 2004, 09:51
ricardo
Guest
 
Berichten: n/a
Question Bluetooth en mijn reflecterende vooruit

hoi mensen , heb een kleine probleem , heb nieuwe auto gekocht maar wat ik nooit heb geweten is dat ik een reflecterende vooruit heb , en dat geeft problemen met het ontvangen van de satteliet signalen,dus waar kan ik mijn ontvanger "gps/bluetooth" plaatsen ?!! en hier bedoel ik de beste plekje in de auto voor de satteliet signalen
de groeten

Laatst gewijzigd door ricardo; 10 juni 2004 om 09:56.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 juni 2004, 10:19
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Over het algemeen is alleen de voorruit voorzien van zo'n laagje dus probeer het eens bij de achterruit. Zelf heb ik de GPS antenne geplaatst tussen de voorruit en de motorkap. Dit stukje is over het algemeen gemaakt van plastic en dus geen belemmering voor de ontvangst van de satelliet signalen.
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 juni 2004, 11:50
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
en in de voorruit zal ook vast wel een zgn. tolpoortje zitten. Kijk anders eens in de handleiding van je auto.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 juni 2004, 20:07
Phil's schermafbeelding
Phil Phil is offline
Senior lid, alhoewel :-)
Voornaam: Philip
Model: Palm Tungsten|C
 
Geregistreerd: 01 december 2000
Locatie: Sint-Niklaas België
Berichten: 384
Stuur een bericht via ICQ naar Phil
Tip: plaats je BT-gps muis op de hoedenplank/onder de achterruit, dan kan je 'm eventeel ook nog opladen als je achterin over een extra 12V sigaretteaansteker beschikt
Kan toch geen probleem zijn, je kan 'm overal kwijt want hij heeft geen staart ... BT draadloos.
__________________
Greetings, Phil from Belgium (not the prince)... bijna ex-lid.



Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 juni 2004, 22:48
Jung
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Bluetooth en mijn reflecterende vooruit

Citaat:
Op 10-06-2004, om 10:51 heeft ricardo dit gezegd in bericht #1
hoi mensen , heb een kleine probleem , heb nieuwe auto gekocht maar wat ik nooit heb geweten is dat ik een reflecterende vooruit heb , en dat geeft problemen met het ontvangen van de satteliet signalen,dus waar kan ik mijn ontvanger "gps/bluetooth" plaatsen ?!! en hier bedoel ik de beste plekje in de auto voor de satteliet signalen
de groeten
Ik had het zelfde probleem C5 station. Ik had de emtac BT in het zijvak geplaatst achterin, heeft lang goed gewerkt. Echter toen ik in mei met 5 man naar zuidfrankrijk reed (volle bepakking) kwam ik er bij vertrek achter dat ik geen signaal had. Moest de emtec bij de zijruit leggen en had dan gemiddeld 3/5 satelieten. Een veel betere oplossing is een externe antenne gebruiken. http://www.pdashop.nl/product/1978 29 euro. Hier kan je niet voor tobben. Ik heb nu tussen de 7-9 satelieten. Je kan hem met een magneet buiten de auto plakken. Ik heb hem in de sponning van de achterklep geplakt. Zit hij toch binnen in de auto.
Groeten Bob
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023