Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03 maart 2001, 19:05
Ard
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Ik heb een Palm IIIC en ben zeer tevreden. Ik heb echter mijn computer van wat oude bestanden ontdaan en nu gaat de Hot Sync niet meer goed. Bij het starten van de Hot Sync krijg ik een fout melding na het intoetsen van de Log toets nml: an application faild to respond to a Hot Sync notification please check the Palm Desktop for details (8009). Vervolgens wil ik mijn Palm Desktop openen, maar krijg dan de volgende error melding: note pad.exe module cannot be found.
Heb mijn C:/ PALM file geheel gedelete en opnieuw geinstalleerd, maar ik hou dezelfde foutmeldingen.
Kan iemand mij helpen, ik geef je het serienummer van Documents to Go 3.0 als tegenprestatie. Alvast bedankt.

Ard.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 maart 2001, 11:06
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Het lijkt mij, ondanks je eerdere tevergeefse poging, toch het beste, wanneer je alles wat maar naar Palm ruikt op je PC eerst weggooit, en vervolgens Palmdesktop helemaal opnieuw installeert. Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 maart 2001, 19:02
Borowitz Borowitz is offline
Rob
Voornaam: Rob
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 41
Ik denk, dat je naast de directory, ook alles uit de \windows en ,\ windows\system dir en (helaas) de registry moet verwijderen.
Zolang hierin nog iets staat wat naar palm riekt, zoals mijn voorganger al schreef, zal het fout blijven gaan (heb hetzelfde gehad met een hardnekkig office97 probleem, fout zat in windows\system).

Sterkte

Rob
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 maart 2001, 21:33
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Exclamation Gebruik Windows uninstall

Misschien is het beter om via het Windows "Control Panel" de optie "Add/Remove Programs" te gebruiken om Palm Desktop te de-installeren. Je weet maar nooit wat er dan nog meer weggehaald wordt wat je anders niet tegenkomt.

(Nederlandse Windows: Configuratiescherm - Software)
Met citaat reageren
  #5  
Oud 05 maart 2001, 11:07
Borowitz Borowitz is offline
Rob
Voornaam: Rob
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 41
Helaas, het blijft Microshit windoos. De dll's die in windows\system gezet zijn worden niet (ook nietdoor M$ producten) verwijderd, en ook niet overschreven bij een nieuwe installatie (eigen ervaring.......).
Alleen handmatig verwijderen helpt.

Groeten
Rob
Met citaat reageren
  #6  
Oud 20 augustus 2001, 16:14
jag
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy note pad.exe cannot be found

alles verwijderen, herinstalleren, etc. het help me niet zoveel. eerst handmatig, dan uninstall, dan zoeken of er nog iets te vinden is.
alle tips ten goede maar welke bestanden moeten handmatig uit win97 gehaald worden om de melding "note pad.exe cannot be found" niet meer te krijgen?
Met citaat reageren
  #7  
Oud 20 augustus 2001, 21:48
Borowitz Borowitz is offline
Rob
Voornaam: Rob
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 41
Als je de melding notepad.exe could not be found krijgt, dan is deze (misschien) verwijderd uit de windowsdirectory (en als je deze verwijderd hebt omdat je dacht dat het bij je palmpje hoorde, dan moet ik je teleurstellen).

Probeer het volgende: onder start -> zoeken -> bestanden of mappen

Geef als bestandsnaam notepad in. Vind hij deze in de windows directory, dan is er iets mis met je 'padverwijzing' in windows. Mocht hij deze niet vinden (in c:\windows), dan is het opnieuw installeren misschien een optie via het configuratiescherm, software, tabblad 'windows setup' . Oeps, niet dus. Probleem: probeer notepad.exe te kopieren van een andere pc met dezelfde windows versie (95 of 98 of ME of 2000, 97 bestaat niet) of installeer windows opnieuw (kan verder geen kwaad als je puur over de bestaande configuratie heengaat, hij plaatst alleen de ontbrekende delen volgens mij, maar als iemand anders hier meer over weet )

Sterkte, en laat wat weten.

Groeten Rob
__________________
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023