Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08 maart 2001, 13:58
Jan de Vries
Guest
 
Berichten: n/a
Post

laatst gelezen:

Wat dacht je van een klein toetsenbordje dat je over het Grafiti deel plakt, met QWERTY layout, waarop je typt met beide duimen? .
Zie http://www.thumbtype.com

Heeft iemand hier ervaring mee?


Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 maart 2001, 14:19
FrUitSkI
Guest
 
Berichten: n/a
Arrow

leuk, maare lijkt me nix, voor $50 USD heb je ook een happy hacking cradle voor je palm 3, of een HATcker voor je palm 5. en als mijn projectje lukt kan je voor 4 tientjes je eigen ps2 <-> palm adaptor in elkaar knutselen. magoed daar was ik dus nog mee bezig, er zijn dus naar mijn mening betere oplossingen waar je meer waar krijgt voor je geld
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 augustus 2001, 03:03
rudi
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up gebruikservaring

Ik gebruik Hatcker reeds 8 maanden, en ben uiterst tevreden. Het is voor mij, als Belg in de VS, de enige manier om toetsenborden te wisselen op mijn palm (qwerty en azerty, naar believen).

Stevig, klein, spaarzaam met batterijen, gaat steeds mee op reis, heeft nooit gemankeerd en een desktop toetsenbord vind je overal.

Wat wil je nog meer voor $50 ?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 augustus 2001, 11:42
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
Als ik met m'n duimen wou typen dan kocht ik wel een Revo
Met citaat reageren
  #5  
Oud 30 augustus 2001, 06:58
GeorgeW GeorgeW is offline
Lid
Model: Palm m505
 
Geregistreerd: 10 juni 2001
Berichten: 39
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrUitSkI
... als mijn projectje lukt kan je voor 4 tientjes je eigen ps2 <-> palm adaptor in elkaar knutselen. ...
Lijkt me interessant, zo'n PS2 <-> Palm adaptor. Heb je al wat informatie? Geldt het voor elk type Palm?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 30 augustus 2001, 09:40
FrUitSkI
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeorgeW


Lijkt me interessant, zo'n PS2 <-> Palm adaptor. Heb je al wat informatie? Geldt het voor elk type Palm?
Dit project ligt op het moment in de vriezer om de volgende redenen:
-deze hele adaptor wordt kant en klaar of als bouwpakket verkocht door een paar tsjechen a ongeveer 80 - 90 DM
-ik dacht het dingetje destijds zelf te kunnen bouwen (dat is ook zo), ik heb alleen geen verstand van software dus ik kon de microprosessor niet flashen, maar aan onderdelen betaal je iid 40 - 50 gulden.
- toen kwam correct met zijn ppk van 117 piek en toen was ik die tsjechen snel vergeten.
- verder is iets soort gelijks ook te koop onder de naam Happy hacking cradle, of voor de V serie de Hatcker, en er is nog een toetsenbord waar ik de naam effe niet van weet waar je gewoon je cradle d-sub in prikt.

en ja als het goed is zou hij het moeten doen op elke seriele palm cradle
Met citaat reageren
  #7  
Oud 30 augustus 2001, 09:58
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
toen kwam correct met zijn ppk van 117 piek en toen was ik die tsjechen snel vergeten.
Loop ik nu gigantisch achter of heb ik iets gemist? En is deze aanbieding er nog steeds? Voor dat geld wil ik ook wel een ppk...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #8  
Oud 30 augustus 2001, 12:15
FrUitSkI
Guest
 
Berichten: n/a
nah die actie is er niet meer, de prijs zit nu geloof ik op 170 oid, maar moet je effe bellen naar correct
Met citaat reageren
  #9  
Oud 30 augustus 2001, 19:12
ar
Guest
 
Berichten: n/a
Bij mij is er nu nog 1 voor f 150 te koop!
Met citaat reageren
  #10  
Oud 11 september 2001, 06:21
joris
Guest
 
Berichten: n/a
Re: gebruikservaring

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudi

Ik gebruik Hatcker reeds 8 maanden, en ben uiterst tevreden. Het is voor mij, als Belg in de VS, de enige manier om toetsenborden te wisselen op mijn palm (qwerty en azerty, naar believen).
't staat niet in de review, en ben te lui om op de site te gaan kijken, werkt het ding ook met azerty keybd's?

En heb je ervaring met overclocking in combinatie met de Hatcker?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023