Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12 juni 2005, 00:56
buddha
Guest
 
Berichten: n/a
Palm Zire 31 & Maps and routeplanning Europa

Hallo, mijn naam is buddha, sinds kort heb ik een Palm Zire 31, omdat ik volgende week op vakantie ga heb ik Maps and Route planning (Europa) aangeschaft.
Ik dacht dat dit wel eenvoudig was om te gebruiken, maar dit valt vies tegen, kan iemand mij uitleggen hoe ik dit programma moet gebruiken en hoe ik de kaarten op m'n palm installeer??

m.v.g buddha
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 juni 2005, 01:02
boonage
Guest
 
Berichten: n/a
Wink

Hey,je moet je software instaleren,en alles gaat vanzelf,je moet gewoon doen wat men je aangeeft,en als jehij je vraagt via HotstSync dan moet je op je dat op je palm Zire doen,rechts vanonder,heb je pijltjets met cirkel vorm,die moet je gebruiken,en normaal moet al je software er in te komen via die weg,en lukt het nog niet wel neem dan je file via Quick instal,en dan lukt het ook nog,heb hem ook maar net,maar ik ben al goed op weg,heb ondertussen wat progjes bij instal gedaan succes ermee.
Ps: je hebt ook een code die er bij staat ,die moet je tegenkomen en intypen,je registreren en dan kom je er zeker en vast
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 juni 2005, 01:38
buddha
Guest
 
Berichten: n/a
Okay, ik heb h'm opnieuw geinstalleerd en laten Synchroniseren, als ik dan vervolgens Cartes et itineaires wil opstarten op m'n Palm, komt er het volgende te staan : "No map found in the device" , druk ik op OK, komt er te staan, 2CBADB5----> You need to report the above identifier in the Maps an Route planning application on your PC so that youcut a map for your PDA (In Maps and Route planning, choose menu "Edit"+"Enter identifier")

Op dat punt loop ik dus steeds vast
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 juni 2005, 02:22
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
You need to report the above identifier in the Maps an Route planning application on your PC so that youcut a map for your PDA (In Maps and Route planning, choose menu "Edit"+"Enter identifier")
Hoe kun je vastlopen als er precies staat wat je moet doen?

Je opent Mapstore.exe op je PC, vult 2CBADB5 in, maakt een kaart uitsnede, plaats je met behulp van een cardreader in /MAPSONIC_MAPS/ op je geheugenkaart, kaartje weer in je Palm, en hop, rijden maar
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 13 juni 2005, 09:32
buddha
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Hoe kun je vastlopen als er precies staat wat je moet doen?

Je opent Mapstore.exe op je PC, vult 2CBADB5 in, maakt een kaart uitsnede, plaats je met behulp van een cardreader in /MAPSONIC_MAPS/ op je geheugenkaart, kaartje weer in je Palm, en hop, rijden maar
Okay, het werkt ik weet ook niet wat ik fout deed, maar even een vraagje je hebt het over een cardreader, ik doe het zonder, maar wat zijn de voordelen nou met zo'n ding.
En dat nog een vraag, hoeveel kaarten kan je op je palm zetten??
Met citaat reageren
  #6  
Oud 13 juni 2005, 17:21
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Met Hotsync is het synchroniseren van mappen behoorlijk traag, een card reader is stukken sneller.
Hoeveel kaarten je op je pda kan zetten hangt af van de grootte van je geheugenkaart, met het interne geheugen kom je in ieder geval niet ver (Nederland 82 MB, Benelux 146 MB).
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023