Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28 april 2002, 21:32
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Post Review: mi-Notepad

Het review van Fjodor over de mi-Notepad (een variant op de Seiko Smartpad) is hier te lezen: http://palmclub.nl/reviews/accessoires/mi-notepad/

Zoals altijd, veel leesplezier!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 april 2002, 12:36
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
ik wil graag even ingaan op de vraag over het hoe te verwijderen van een leeg inktpatroon van de Cross-pen.

Als het goed is, is bij de notepad een houdertje geleverd voor nog twee reserve patronen. In dit houdertje is een inkeping gemaakt waarmee de partoon uit de pen te trekken is. Je klikt de voorkant van de patroon erin en dan trekken. net iets makkelijker dat het er met je vingers uit trekken.

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 mei 2002, 16:22
ETuyn
Guest
 
Berichten: n/a
Mi-Notepad

Voor alle lezers!
Ik ben bezig om samen met Mi-Corporation de licentie rond te krijgen om de Mi-Notepad naar Nederland te halen. Geinteresseerden kunnen een mailtje sturen naar:
postmaster@inspired-mind.com[b]
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 mei 2002, 16:45
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Notepad vs Smartpad

Maar zouden jullie nou kiezen voor de Notepad of toch liever voor de Smartpad?


Peter
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 mei 2002, 16:53
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Persoonlijk vind ik de smartpad fijner omdat deze werkt met een ir-interface. (wanneer zou er een BT-interface komen?)

Maar smaken verschillen. Soms kan kabeltje handig zijn.
__________________
Met citaat reageren
  #6  
Oud 25 mei 2002, 16:58
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Verschillen?

Maar zijn er nog meer verschillen tussen die twee, want dat ik niet zo gauw uit de reviews halen...
Met citaat reageren
  #7  
Oud 26 mei 2002, 14:00
GertjanStoker's schermafbeelding
GertjanStoker GertjanStoker is offline
Lid
Voornaam: Gertjan
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 30 december 2000
Locatie: Montfoort
Berichten: 37
Lightbulb InkLink lijkt mij helemaal TOP

Beste mensen,

waarom spannen we ons niet in om InkLink in Nederland te krijgen? Dit heeft naar mijn mening alle voordelen en geen nadelen van de overige producten? Nu alleen te verkrijgen in de USA

zie www.seikosmart.com

Groet
Gertjan
Met citaat reageren
  #8  
Oud 27 mei 2002, 08:01
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
het kleine nadeel van de smartpad is misschien de irverbinding. Ik wil geen klittenband achterop mijn m500 plakken dus hij ligt er los in. op dat punt zou ik een kabeltje wel handig vinden.

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #9  
Oud 27 mei 2002, 10:24
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
Re: Verschillen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bulthuis
Maar zijn er nog meer verschillen tussen die twee, want dat ik niet zo gauw uit de reviews halen...
Het formaat. en het feit dat de smartpad in een lederen map zit. je kunt er aardig wat in kwijt. met mijn vorige m105, die vasgeplakt zat met klittenband, kon ik ook nog mijn alcatel erin kwijt, een vulpen, een balpen, xtra batterijen, visitekaartjes en een potlood. maar ik wil geen klittenband achterop mijn m500 dus nou ligt alles er een beetje los in. wel jammer. en om beschadigingen te voorkomen zit mijn palm tegenwoordig in zijn hardcase. eerder had ik altijd overal de smartpad bij me. heel handig. maar nu alleen nog als ik em echt nodig heb, bijvoorbeeld met notuleren wat ik bijna dagelijks doe tegenwoordig met al die gebeurtenissen omtrent de fusie.

maar het is en blijft een handig ding naast he feit dat ie aardig duur was. ik vind het nog steeds een goede aanschaf.

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #10  
Oud 27 mei 2002, 12:44
Peter Bulthuis's schermafbeelding
Peter Bulthuis Peter Bulthuis is offline
Nog hetzelfde hier ;-)
Voornaam: Peter
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Holten (bij de Holterberg)
Berichten: 1.020
Hoe verwerk je die notulen dan later? Het is opzich best handig een kopie van die geschreven notulen meteen in je Palm te hebben. Er zit helaas geen tekstherkenning op die Smartpad. Het blijven dus plaatjes die je als bijlage ergens bij kunt doen, maar overtikken in de computer moet je nog steeds.
Daarnaast lijkt het me nogal een gedoe om steeds bij het omslaan van een notitblokblaadje ook het elektronische blaadje in je Palm steeds te moeten omslaan.

Gebruik je die elektronische notulen alleen voor archief of kun je er nog meer mee?

Zelf heb ik namelijk ook een smartpad. Heel handig, maar gebruiken ho maar. Ik zie er het nut wel van in, maar kan dat moeilijk naar mijn eigen werkgebied vertalen (ik ben journalist). Het is leuk dat je de notulen in je Palm hebt zitten, maar verwerken met een tekstverwerker zit er niet in.
Met citaat reageren
  #11  
Oud 27 mei 2002, 12:51
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
Ja kijk, als ik later in de compu ook nog eens ga overtikken, dan is die hele smartpad niet nodig...

Wat ik met de notulen doe? nou, gewoon, uitprinten en uitdelen. Ik kan aardig netjes schrijven. Dus ik maak de notulen, print deze uit, en deel ze uit.

Als ze uitprint is het zeer goed te lezen hoor. en he tomslaan van de bladzijde, ja dat is een gewennigsproces.

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023